Drömmarnas land

Har sovit som en stock större delen av natten. Vaknade väl till nån gång tidigt på morgonen och ville strypa Tingeling för hon levde om. Men la mig ner och somnade om igen. Drömde då konstiga drömmar. Från högstadietiden som jag inte gillar alltför mycket av väl kända anledningar, vart var Friends då liksom?

Men skillnaden i denna dröm var att jag var inte offer utan jag stod upp för mig själv. Nästan talade inför alla idioter (jo jag kallar er det för ni kunde har förstört mitt liv mer) och talade om precis var jag tyckte och tänkte. Tror det handlade om en reunion och att jag var en av de ansvariga för att fixa den. Folk klagade och verkade inte ha mognat ett dugg så jag ställde mig stolt upp och sa: "Jag är inte skyldig er ett jävla dugg"!!

Det kändes riktigt bra. Tror det var ett tecken på att jag gått vidare och att det inte påverkar mig längre. Jag är en stark människa, jag är vacker som jag är och jag kommer få jobba med det jag drömmer om.


Kommentarer
Postat av: Josefine

Vilken fin blogg du har!



Kika gärna in på min smyckesblogg där ni kan köpa billiga ear cuffs, halsband, örhängen med mera :) http://www.itemsbyj.blogg.se

2011-07-26 @ 11:49:58
URL: http://itemsbyj.blogg.se/
Postat av: Isabel

Ja usch, jag hade problem på låg och mellanstadiet med mobbing, på högstadiet blev det bättre och till gymnasiet bestämde jag mig för att aldrig mer låta någon sätta sig på en igen!



Ja dessa fästingar, vi är ju rätt vana. Plockade massor på katten igår och ca 20 mikroskopiskt små på kaninen och så en på Alva. Så jag blir knappt äcklad längre även om jag tycker de är otroligt äckliga ;-)

2011-07-26 @ 15:24:10
URL: http://issapissastankar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0