Bättre idag

Vet inte vad som hände igår men nu känns det iaf mycket mycket bättre. Det hjälpte en helt del efter pepptalket med syster inatt. Hon ringde vid 02 och tror vi la på 03:40 eller nått sånt när hennes pojkvän kom hem från krogen. Det var lite kul att hon verkligen peppade mig för en gångsskull. Asså då menar jag att jag är stora syster och oftast hjälpt och peppat henne!

Så idag blir det andra bullar! Ikväll blir det utgång. Hade hoppats på lite mer folk men som det blir nu är det jag, Anna och Amelie, kanske Pappa-Micke. Har knappt varit ute på hela sommaren så det ska bli skitkul faktiskt! Så får väl lägga det drickbara i kylen snart! ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0