Usch fy och blääää

Är det något jag absolut inte tycker om så är det att gå upp tidigt! Jag och tidig morgon går inte ihop på långa vägar faktiskt. Det tar sin lilla tid innan jag rullar ur sängen om man säger så. Har snoozat i 30 minuter idag. Men jag är inte van att tvinga mig upp heller eftersom jag styrt mina egna tider sen november i och med uppsatsarbetet. Men nu är det ju riktiga föreläsningar igen och då blir det knas kan jag säga! Påminnelse till mig själv inför morgondagen då jag börjar ännu tidigare är att ha fixat frukosten på kvällen så jag bara behöver gå upp och hämta det. Vi har nämligen föreläsningar varje dag den här veckan och bara den på torsdag är sen. Bläää

Nu är det dags för frukost!

Kommentarer
Postat av: Emilia

Nej ska till Karlstad i helgen.. hehe nej jag kommer vara i Ua. Ska på bio med min bror och tror d blir några glas med anna på lördag häng på:)

2011-01-24 @ 12:57:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0