Shopping!

Marieberg är ett jävla bra ställe ibland när man vill åka iväg och shoppa. Ännu bättre när man har bil dessutom för bussen är alltid proppfull och den tar evigheter. Så idag fick Daniel vara chaffis. Även om det var lite suckar, pust och stön emellanåt så tror jag innest inne att han faktiskt gillar att umgås med oss tjejer. Dessutom har han och jag lite gemensamt då jag gillar bilar och sånt. Det visa sig inte minst igårkväll då vi kolla på Let´s dance någon han inte tyckte var så kul så gav honom en bok med kultbilar så var han lugn ett tag haha.

I vilket fall som helst så köpte jag bara två svarta baslinnen på cubus, mina gamla funkar inte längre de är för stora samt ett par svara leggings. Blev ett diadem på HM och så en ny ljuslykta till väggen på Chilli. Mamma ville ha min så fick införskaffa en ny. Tycker den är jättefin även om det inte var den jag ville ha från början.

Vad tycks? =)


Kommentarer
Postat av: gabi

jättefin emma! :D

2011-01-08 @ 17:01:58
URL: http://beatlesmaniac.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0