Rolig första dag på nya året?

Sitter och skriver mail till diverse myndigheter och företag angående vår VFU/Examensarbete i vår. Nu har alla pusselbitar fallit på plats och jag kan ta tag it det. Jag vill helst skaffa eget i Uppsalatrakten och inte bli tilldelad något i Örebro. Så det roar jag mig med i brist på annat. Har gått så långt att jag t.o.m skrivit till svenska kyrkan. Men jag vet att de har ett kontor i Uppsala där jag var och intervjuade en kvinna min första termin på PV i Uppsala innan jag flyttade till Örebro. De har ju personalavdelning som vilken annan organisation som helst och betyder inte att man behöver vara kristen på något sätt mer än att de gärna ser att man är döpt iallafall haha.

Snart ska jag fixa lite käk. Blir mums mums tacos idag också!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0