Nu känns det lite jobbigt

Det går upp för mig mer och mer att alla sticker härifrån och det är inte speciellt roligt vill jag påstå. Förra helgen stack Catarina även om hon kommer upp och festar ikväll. Häromdan stack Evelina även om hon kommer hit och hämtar alla sina grejer idag och ja. Idag flytta Markus, de åkte precis och det är faktiskt lite sorgligt tycker jag. Vem ska jag prata med i korridoren nu? Kan har en känsla av att jag kommer känna mig väldigt ensam framöver. Visst har jag Jin och Janne men de är inte ute och springer så ofta. Spontan-knackar på mig dörr för att höra hur jag mår osv. Det kommer bli tråkigt. Men å andra sidan så kanske det kommer bli lättare för mig själv att släppa taget när jag flyttar till sommaren (förhoppningsvis). Men ja det suger just nu, har inte lust med någonting!

Kommentarer
Postat av: viktblogg

hej hej bra blogg. läs min blogg om viktminskning,kost & träning :) http://lowcarbdiets.blogg.se/

2011-01-22 @ 19:11:55
URL: http://lowcarbdiets.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0