Känns som måndag men är tisdag

Kanske är det för att vi idag har vår (förhoppningsvis) sista första föreläsning på en termin. Det känns lite lagom skumt faktiskt men det ska bli jävligt intressant. Bläddrade lite i boken vi ska ha igår och ja äntligen lite konkret såhär jobbat vi med personal. Det har jag bara väntat på i 2,5 år. Men nu är det här. Och som sagt saker och ting föll på plats igår.

Måste dock säga att jag fortfarande inte är skapt för att gå upp tidigt på morgonen. När alarmet ringde halv 9 tänkte jag aaaaaaaah nej men kommer ju alltid upp eftersom jag måste. Dock känner jag mig nu pigg och glad. Därför började jag morgonen med denna låt och då kan man ju inte annat än att sjunga med!

Natasha Bedingfield - Pocketful of sunshine

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0