Jävlar alltså

Känner mig helt död. Tråkigaste gästföreläsningen idag så känns skönt att få lite konkret om rekrytering och urvalsprocesser imorgon. Har sen suttit typ hela eftermiddagen med c-uppsatsen och fixat text. Men nu jävlar är det bara lite omskrivning av egna kommentarer och så lägga in sammanfattning och abstract sen är det helt klart!!

Var på träning på eftermiddagen också. Ett medelpass på friskis som började med Waka waka och då blev jag på bra humör men sen gick det neråt för passet var inge roligt eller bra även om jag körde på. Så nej det är verkligen skillnad mellan ledarna som verkligen är påtagligt.

Snart är det sovdags kan jag lova. Orkar inte vara uppe!

Kommentarer
Postat av: Emilia

Kommer nog inte ha råd denna månad mkt utgifter men vad sägs om att fixa d i slutet av feb? Fika på sön o kolla upp vad tror du om d?

2011-01-25 @ 23:19:19
Postat av: emilia

eller lördag passar också bra:=)jag kan ta med min dator!

2011-01-26 @ 09:55:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0