Jag ser ut som en Alien!

Känns som att hela fejjan är svullen men det är ögonen. De har varit så sen i söndags så antar att det är en del av förkylningen eller vad sjutton det nu är som jag lider av som förstör mitt liv. Jag har som sagt en del att hinna med men det går i snigelfart. Huvudvärk och pluffsiga ögon är ingen trevlig kombination då ögonen känns väldigt tunga, vad gör man mot det liksom?

Förresten hur kommer det sig att män bara märker när man inte gjort något eller i mitt fall nu med svullna ögon så reagerar de direkt men fan inte när jag fixat till mig dvs annorlunda sminkning, klippt och färgat håret. Kan man inte säga "vad fin du är" istället för "hur ser du ut?".

I vilket fall så blir det nog inte mer än fix med uppsatsen idag och en promenad till Ö&B när jag gör paus och ev. kanske jag ska gå till Willys också eftersom jag inte har mycket mat alls hemma. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0