Härliga gymtider

Var på gymmet tidigare idag. Kändes skönt att få komma dit även om jag var irriterad för att jag kände mig begränsad och inte kunde köra som jag ville. Knät gjorde lite ont när jag skulle värma upp och så. Vilket innebar att kondition inte var att tänka på för fem öre. Sen hade jag lite ont i ryggen precis över svanskotan, det heter ländryggen va? Sak samma. Kunde ju inte köra max på magmaskinerna heller. Men körde på ändå och struntade i smärtan. Så kommer nog allt känna av magen och armar imorgon ska vi se. Men ryggen känns iaf bättre nu, inte alls lika stel så det var väl bra att jag gjorde något åt det. Knät känns inte av nu så det tog väl inte alltför mycket skada hoppas jag.


Kommentarer
Postat av: emilia

28:e, 30:e Januari?

2011-01-17 @ 17:20:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0