Gör mig sjuk på riktigt

Kan jag inte få bli ordentligt sjukt istället för något halvdant. Jag hatar att oftast när jag blir sjuk så är jag inte tillräckligt dålig för att ligga i sängen hela dagen men samtidigt så mår jag så dåligt att jag inte kan göra något vettigt. Efter knaset här om natten har jag fått dras med en huvudvärk som inte försvinner, allmän trötthet som gör att jag inte orkar mycket samtidigt som det kryper i kroppen som jag för övrigt är öm i. Det gör liksom ont om man kommer åt mig. Helskumt! Jag önskar bara att jag kunde få bli liggande någon dag och inte kunna göra något eller så vill jag bli frisk pronto. Har inte tid med det här fjantet! Till ica och införskaffa C-vitamin överdos (!) och lite frukost.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0