God morgon

Vaknade med 26.4 grader i mitt rum. Tänkte det var lite väl varmt faktiskt. Glömde extra elementet på på högsta flåset igår. Hör inte till vanligtheterna att man kan sova utan täcke i dessa tider men ändå slog det mig inte att jag glömt något. Eftersom jag fortfarande är lite krasslig. Idag dock mindre huvudvärk, ingen värk i kroppen men mer ont i halsen istället. Men ser ut som att det är på bättringsvägen iaf!

Dessutom kan jag gladerligen säga att jag inte känt av mitt knä på nästan en vecka nu. Det är inte illa pinkat men får hålla mig från träning ett litet tag till så det får lite mer tid på sig så får jag börja smått sen å cykla eller något.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0