Fryssen

Jag hatar fortfarande att gå upp tidigt. Blir inte bättre med att det är andra dagen i rad precis. Inte heller att det är 3 dagar kvar på denna vecka då jag måste upp tidigt och då supertidigt på fredag för då ska jag på VFU möte på Akademiska sjukhuset. Ska jag vara ärlig känner jag mig inte så nervös. Det känns verkligen som att de är jätteintresserade av att ha mig där och att de vill träffas för att vi ska känna av varandra och att det är lättare att prata face-to-face om vad som kan göras osv. Falsk trygghet kanske men tror det är bättre för mig, då blir jag inte nervös och gör konstiga saker.

Jag måste även säga att jag idag förstår mycket bättre hur man väljer eller rättare sagt INTE väljer folk. Vänner eller hur man vill kalla det. Det har blivit klart för mig. Men inget jag kommer redogöra för i bloggen. Nu ska jag försöka få i mig frukost, är inte alls sugen på någonting.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0