Dag 7 – Vad jag skulle göra om jag fick 1 miljon.

Tidsinställt inlägg!!!
Jag är nu nere på stan på Dragon Palace och käkar för att fira min syster som fyller år på måndag.

Men till poängen med inlägget.

Om jag fick 1 miljon kronor skulle jag nog till att börja med skrika som en galning. Det första jag skulle göra skulle vara att ta en rejäl shoppingrunda. Sen skulle jag resa massor, massor och massor. För att vara lite duktig också skulle jag nog betela av hela min CSN skuld så jag har den ur världen. Sen skulle jag faktiskt (hör och häpna detta kommer från mig) operera brösten. Det är inte så att jag vill ha några bomber eller så utan ett litet lyft. Ärligt talat så känns det lite som att de tappat formen efter att jag gått ner i vikt och mer kommer jag gå ner. Känns lite klyschigt att säga att jag skulle skänka pengar till behövande men ska jag vara ärlig så skulle jag nog inte det för jag ÄR behövande i mina ögon i vårt samhälle men kanske inte om man jämför med andra. Åh jag skulle vilja ha en egen bil också!! Hmm något säger mig att jag typ spenderat miljonen och lite till.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0