Dag 5 – Någonting jag vill ha mer än nåt annat just nu

Med risk för att låta tjatig kanske men det är lite så mitt live är just nu. Jag är sååå inne på att skaffa mig min Heliga birma nu att jag skulle kunna avlida. Jag skulle vilja ha ett fast jobb här och nu, sen en lägenhet på momangen så jag kan köpa mig en kissemisse. Men den drömmen blir inte verklighet förrän efter sommaren om jag har tur.

Annars känns det just nu som att jag verkligen vill vrida tillbaka tiden så jag kan återuppleva att det roliga som varit och ändra på det som inte varit det. Men då kommer tyvärr allt plugg tillbaka och det orkar jag inte gå igenom igen.

JAG VILL HA ALLA SOM FLYTTAT TILLBAKA!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0