Dag 2 – En person jag vill träffa just nu.

Det är faktiskt många personer. Kan nog inte sluta tjata om alla kompisar som flyttar en efter en just nu. Men jag skulle faktiskt vilja att Evelina var kvar i Örebro med oss. Hon är så himla rolig och snäll plus att hon är väldigt kramig. Hon är en av dem som jag verkligen gillar för att hon hela tiden är sig själv och säger vad hon tycker och tänker. Det är lite tråkigt bara att vi lärde känna varandra på det sättet som vi gjorde dvs när det var kortare tid kvar innan de skulle ta examen och flytta härifrån. Mena vem ska nu göra jättegoda bullar, kladdkakor mm? Eller bjuda in på thanksgivingmiddag? Vem ska jag dansa turbobugg med?


En annan som jag faktiskt saknar är min granne Markus, eller har är inte min granne längre eftersom han flyttade igår. Det har varit riktigt roligt att bo i samma korridor som honom i 2,5 år. Riktigt rolig och snäll kille som ofta skämtar med en och är väldigt omtänksam faktiskt. Om man säger så så har man aldrig tråkigt när han är i farten. Därför kommer det bli ett stort hålrum efter honom den här terminen. Mena vem ska jag bli väckt av mitt i natten pga efterfest eller väckt av på morgonen till Tomas Ledin? Vem ska jag ha på mig sida när jag får utbrott på kineserna när köket är äckligt? Men framförallt, vem ska sitta och svära när det inte går bra i tv-spelet? Jag känner att den här terminen kommer vara ganska tråkig när jag väl är hemma.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0