VFUn kommer bli så jävla bra!

Mötet gick kanon. Det kändes skönt att sitta och snacka om allt och ingenting. Både verksamheten och vad jag har läst och så. Jag känner att VFUn kommer bli sjukt rolig och jag kommer få vara med om sååå mycket. Kommer även få mitt eget kontor att sitta och jobba i. Vilket kommer ske framförallt på fredagar då jag har eget arbete. Det kan behövas så man får tid för att sammanställa, reflektera och planera. Jag längtar, det är allt jag kan säga. Det ser även ljust ut för att få ta ett personaladministratörsjobb för att samla erfarenhet när jag är klar och det har jag inga problem med alls för att sedan jobba upp mig till ett konsultjobb och sen kanske ett specialtist jobb. Ojojoj jag vill verkligen börja jobba nu, det känns så roligt allting!

Nej nu ska jag packa mina grejer. Tåget till Örebro går om ca 1,5 timme och så måste jag ju ta mig ner på stan först.


Kommentarer
Postat av: Sandra

Vad roligt! Du kommer tycka att det är skönt att komma in i arbetslivet,inga läxor när man kommer hem och framförallt mer pengar;-)

2011-02-28 @ 16:56:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0