Väntar på mat

Det ska bli så gott att äta mat. Hade tänkt börja upptrappningen idag men det blev igår när jag kom hem till mormor. Hon var så söt och hade gjort värsta planeringen för att allt skulle vara så mysigt som möjligt så fick äta lite kött. Så idag får jag även lägga till sallad vilket ska bli gotteligott faktiskt. Så nu är jag i upptrappningsveckan och njuter av det faktiskt. Sa tack och hej till konsulten igår och han ville inte döda mig utan han var på bra humör och grattade mig till mina -17,3 kilo. Och jag är nöjd eftersom jag vet att det egentligen är lite till då det är "svampveckan" haha. Så nu jävlar!


Allt har även löst sig med VFU, har fått ett riktigt bra och roligt uppdrag som jag ser fram emot. Kommer även få ett eget kontor där jag får hålla till när jag inte är ute på uppdragen. Så ser fram emot VFU sjukt mycket nu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0