Skinande rent

Nu är mitt hem skinande rent. Tror inte det varit såhär rent typ ever?! Jag har då aldrig lagt så mycket tid på att städa även om jag städar. Jag har faktiskt rengjort alla väggar i badrummet ordentligt OCH taket. Tror minsann aldrig att taket varit så vitt som där är nu hahaha. Sen roade jag mig också med att dammsuga och torka alla ytor med damm eftersom det bara kommer tillbaka om man ska ta det värsta med dammvippan. Så rummet är fint och Emma är glad efter en väldigt produktiv dag. Dessutomn har jag fått mecka med min säng, insåg när jag dammsög att ena benet hamnat på sne, hur sover jag egentligen??!

Det kommer belönas med ett korridorsmöte kl 18. Yes äntligen får jag ta ut mina aggressioner på idioterna och klistra upp "mina" regler hahaha. Okej det är lite ironi det är ingen belöning. Den kommer senare då jag ska på bio med Malin och Simon. Vi ska se Sanctum.

Vad tycks om min fina dammvippa förresten?? =P

Kommentarer
Postat av: Bionytt.se

Apropå det, kolla in den nya "Restricted"- trailern till "Bridesmaids" i HD: http://www.bionytt.se/2011/06/bridesmaids/



Tack för att du är så uppdaterad!

2011-06-25 @ 09:28:26
URL: http://bionytt.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0