Ont i ryggen

Har haft ont i flera dagar nu men detta tar nästan priset. Har fått ta en ipren precis så kanske lindras lite om ett tag. Jag får väl skylla mig själv också. Har sett ett mönster mellan att jag sitter timmar i sträck framför datorn och pluggar och min ryggont. Jag blir ju så inne i det jag håller på med att jag glömmer att ta de där små pauserna och sträcka på mig. På gott och ont så gå jag verkligen in i de uppgifter jag tar mig an. Men förhoppningvis kan jag avverka de återstående examinationsuppgifterna i eftermiddag så jag får helt ledigt över helgen. Det var ett tag sen jag inte pluggade på helgen måste jag säga så det ser jag fram emot!

Nu ska jag ta mig till universitetet, ska lämna lite böcker på Campusbokhandeln och så greja lite med uppsatsen medan jag väntar på att Lina ska komma mer böcker som jag ska låna över helgen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0