Omringad av ostbågar

Kom precis efter en lagom promenad till först ÖB för att jag skulle fixa städgrejer men de hade inte det jag sökte så gick till Willys på hemvägen istället. När jag är i min bubbla märker jag inte så mycket vilket jag gjorde när jag kom ur den. Hittade egentligen inte det jag ville ha på Willys heller men fick väl ta det som fanns, dvs en dammvippa och badsvampar. Jo jag har tänkt roa mig med att storstäda resten av dagen! Så jag går ut i gången och möts av denna uuuunderbara syn, eller just då blev jag lite rätt. Vart jag en kollade var det ostbågar, ostbågar, ostbågar och lite ostbollar. För att inte tala om att det var MAXI-pack också! Jag var helt enkelt omringad av ostbågar!  Willys snålar INTE med ostbågar denna vecka iaf sen saken är klar. Gissa vad jag blev sugen på?

Så var tvungen att ta en bild som bevis!


Med det ska jag sätta igång och röja här hemma. Hejja!!! =P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0