Möte på Akis!

Håller på å gör mig iordning då jag ska på möte med min VFU handledare på Akis (Akademiska sjukhuset). Ska blir trevligt att få ett ansikte på personen som jag pratat med på telefon flera gånger. Men tanke på att hon har barn hemma som hade sportlov verkar hon inte vara så gammal iallafall. Och vi har kommit väldigt bra överrens på telefon så det ska bli trevligt. Dessutom ska vi ev. kolla upp ett rum på avdelningen som jag ska få ha som kontor. Det känns bra. Det enda knorret just nu är väl min boendesituation under dessa veckor, kommer hålla utkik efter lägenheter och ja eventuella jobb också. Ska fixa iordning mitt CV imorgon hade jag tänkt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0