Man blir förvånad!

Sitter och grejar med uppsatsen. Ja det känns som att det aldrig tar slut men det är ju inte så att jag sitter och "råpluggar" eller nått. Det är helg så jag skriver lite, tar en paus, skriver lite, tar en paus. Ja så håller jag på. Sen är det lite roligt att se på tv i form av svenska rally och just nu ishockey Sverige - Finland som gör att det går framåt men inte så fort. Men no stress liksom. Det är inte mycket kvar alls. Så ikväll kommer det enda återstående vara att lägga in lite text om forskning i Sverige.

För övrigt så har jag reagerat på att jag med kompletteringtext nästan skrivit 1000 ord. Så snart är jag uppe i 16.000. Det är helt jävla galet. Jag är nästan förvånad över att jag satt ihop skiten helt själv!

Kommentarer
Postat av: gabi

"det är helt jävla galen" hahahaha, du börjar nog bli lite galen emma :P

2011-02-13 @ 19:44:56
URL: http://beatlesmaniac.blogg.se/
Postat av: språkfascisten

men du kan ju inte ändra nåt så roligt emma! nu föll ju hela min kommentars rolighet hahaha

2011-02-14 @ 00:06:00
URL: http://beatlesmaniac.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0