Liten examinationsuppgift

Sitter i bibblan och skriver klart detta temas examinationsuppgift. Arbetsmiljö är sjukt intressant tycker jag och väldigt underskattat känns det som efter dagens seminarium. Det finns mycket att säga och det finns flera olika aspekter att diskutera och något som passar alla och det är inte ofta det är så. Jag tyckte det lät skittråkigt först men jag har blivit motbevisad av mig själv och ser verkligen fram emot att snickra ihop denna uppgift nu.

Annars så har jag turen att fått 1 och kanske 2 böcker sålda. Eller de säljs väl imorgon om det är så. Vilket i så fall skulle betala för min klippning nästa vecka. Håret börjar bli risigt i topparna så det är dags.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0