Lite distans

Jag var lite nere i tidigare inlägg som man kanske är efter en bedömning. Antingen jätteglad eller inte alls. Men jag kanske överdrev lite. Opponeringen gick faktiskt bra, jag ska bara komplettera lite småsaker och jag har ingen begränsad tid på mig att göra det så får ta det när det är lite mindre att göra så ska det nog bli kanon! Sen gick min egen opponering jättebra, fick beröm att jag var en bra opponent och det är positivt.

Efter firade jag med att gå och sola faktiskt och jisses vad jag fick mycket färg på en gång. Fick till och med fräknar i ansiktet haha. Ska väl iväg och träna lite om 1,5 timme men är inte så jävla sugen på att gå ut i det här skitvädret om jag ska vara ärlig. Kan det sluta snöa eller kan de komma och skotta snö så man kommer framåt när man går!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0