Jahapp det är lördag

Frågan är vad jag ska roa mig med idag? Känns som att det blir jag och datorn för hela slanten faktiskt. Vem ska jag annars umgås med liksom? Men jag får roa mig med att fortsätta skriva opponering. Så ska jag gå igenom den uppsatsen igen och kolla så jag inte hittar något annat och kan koppla ihop delarna mer än vad jag kan nu när jag bara läst igenom den en gång och börjat finkamma lite mer. Annars tror jag faktiskt att jag ska gå till friskis och köra ett medelpass senare och sen blir det Melodifestivalen ikväll.


Kommentarer
Postat av: Emilia

Du får se det från den ljusa sidan 1) Du kan bjuda in människor o hälsa på 2) Jag kommer o hälsar på dig snart :) 3) Du kommer till Uppsala snart 4) Du kommer få sjukt mycket gjort.

2011-02-05 @ 11:17:23
URL: http://emiliavv.blogg.se/
Postat av: Emilia

Det är sant...det gäller att se det från den positiva sidan:)

2011-02-05 @ 11:58:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0