Fy bubblan

Ber om ursäkt för den dåliga uppdateringen i bloggen. Har fullt upp när jag är hemma. Dagen till ära vaknade jag lika tidigt som alla andra dagar. Åkte ner på stan vid 10 och fixade lite ärenden innan jag träffade Emilia kl 11 för att boka Amsterdam i maj. Så nu är den bokad och klar, nu är det bara till att spara fickpengar tills dess men det ska nog inte vara några problem. Sen shoppade jag lite grann. Köpte en BH och lite smink, plus body butter och hårinpackning. Sen var det mat och fika hos farmor då hon fyller år idag. Åt lite kassler och sallad men ingen fika. Sen har jag varit runt och grejat lite med pappa. Har precis ätit räkor och aioli med mormor och nu är det dags för melodifestivalen...

Hoppas det är bättre ikväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0