Dags att göra en checklista

Känner att jag har en del på G och som ska avverkas den kommande veckan innan jag kan åka hem till Uppsala nästa onsdag. Måste säga att jag längtar hem ganska mycket nu. Jag åker ju faktiskt inte hem så ofta och tror det känns ännu mer nu när jag sitter här på mitt rum helt själv i stort sätt hela dagarna.

Denna listan är egentligen inget måste utom två eller tre saker. Resten har jag tid på mig att utföra.

1. Seminarieuppgift - Check
2. Seminarium imorgon
3. Examinationsuppgift arbetsmiljö
4. Två examinationsuppgifter om HR och referenstagning
5. Tidigare forskning till c-uppsatsen.

Seminariet har jag imorgon kl 11. Sen ska examinationsuppgiften på arbetsmiljö vara inne nästa onsdag men jag sitter och har börjat med den nu faktiskt så ser ut att bli HR och referenstagning i helgen och så fixa det sista på c-uppsatsen nästa vecka. Det betyder då att jag skulle ha gott om tid för resten av kursens teman och jag behöver inte direkt plugga när jag är hemma!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0