Dag 23 - En låt som får mig att gråta

Det vet jag faktiskt inte. Finns flera låtar men tror det beror väldigt mycket på humöret jag är på just när jag lyssnar på låten. Tror inte jag minns någon såhär på rak arm faktiskt. Så det frågan får vara tills vidare. Kanske lägger in ett inlägg senare när jag ginar till en låt. Det är nästan enklare. Men kan säga att Queens "Who wants to live forever" inger en viss känsla. Speciellt på högsta volym!

Uppdatering:
Detta är en jävligt fin låt som nästan får mig att gåta. Kanske för att jag blir väldigt berörd av texten och troligtvis för att jag förlorat någon jag älskar.

Shirley Clamp - Jag fick låna en ängel

Kommentarer
Postat av: Nina

Glassrecept finns, kokostopparna måste modifieras. De var goda men höll inte riktigt ihop. Har efterlyst lösning på ett LCHF-forum :D

2011-02-13 @ 21:50:35
URL: http://finanina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0