Bra start på dagen!

Jag borde inte blogga för jag har egentligen inte tid men det går snabbt eftersom jag är bra på att ordbajsa typ. Men till poängen. Dagen började på bästa tänkbara sätt. Fick bekräftelse på att jag kommer att ha praktik i Uppsala på Akademiska sjukhuset från slutet av mars till slutet av maj. Hur jävla nice är inte det OCH jag har fixat det helt jävla själv. Man blir imponerad. Känner hur jävla mycket jag mognat och växt de senaste månaderna!

Aja nu måste jag fortsätta greja och fixa till mig. Opponering på min c-uppsats kl 10. Har inte varit nervös men nu är jag nog lite men samtidigt har jag klarat mig igenom så mycket på senare tid. Poängen med opponering är ju inte att slakta någon även om det känns jobbigt om någon säger saker om ett arbete man lagt ner typ blod, svett och tårar på.

Hoppas dagen sluta lika bra som den började!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0