Ang. hårfärgen

Färgen blev riktigt snygg faktiskt när håret torkat ordentligt men som jag sa innan så vill jag inte ha det mörkt längre. Jag är verkligen inne i en fas där jag vill ha det ljusare. Någon sa också att det passade mycket bättre till mina ögon. Då känns det som ett självklart val då jag ser mina ögon som min främsta tillgång! =)

Men imorgon ska det i med slingor då det kommer bli kanon tror jag. Dock är jag irriterad. Andra gången jag köper ett paket slingor och det finns ingen slinghätta med även om det står att det ska finnas en i förpackningen så nu måste jag iväg och fixa en sån eller köpa nya slingor. Som jag typ måste göra iallafall eftersom de slingor jag hade var för blont till ljusbrunt hår och det har jag ju inte. Så nu blir det kontroll av förpackningen på plats innan jag köper den!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0