Nyårslistan

Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut?
Tog examen =) Körde bil hela vägen upp till norrland, 118 mil i sträck, det tog ca 16 timmar. Lämnade blod.

Har du några nyårslöften?
Nej, det brukar jag inte ha eftersom de oftast glöms bort.

Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år?
Inte de närmaste vännerna men bekanta blev.

Vilka länder besökte du?
Nederländerna och Finland... Åland räknas väl inte ;)

Vad önskar du att du gjort mindre?
Klandrat mig för att det inte finns så många jobb att få. Det är svårt att vara ung, ha examen och flera års erfarenhet så borde inte låtit ett nej påverka mig så mycket. Men jag vill ju ut och arbeta så gärna.

Bästa minnet från 2011?
Det måste vara min och Emilias Amsterdamresa... Jag lämnar det där ;)

Bästa köpet?
Får väl säga mig Samsung Galaxy s2 =)

Vad spenderade du mest pengar på?
Att gå ner i vikt.

Gjorde någonting dig riktigt glad?
Det finns många guldkorn under året så det är svårt att sätta fingret på det. Jag har bra folk runtomkring mig.

Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år?
Tyvärr med ledsen men det hör mycket ihop med livssituationen. Det är inte kul att vara arbetslös och kämpa som en galning för något man hittills gjort allt man kan för att nå och att det ny inte riktigt ligger i mina händer. Dessutom alla myndighetskontakter och att leva på existensminimum är inte en dans på rosor, det tär på psyket. Nog om det, man får ta vara på de bra dagarna istället. För det finns egentligen massor av bra dagar =)

Favoritprogram på TV?
True Blood.

Är det något du sakna 2011 som du vill ha år 2012?
Ett jobb vore inte dumt ;)

Vad ser du mest fram emot med år 2012?
Pappa Thomas bröllop om 1 vecka. Möjligheten till praktik för att få erfarenhet inom HR, vilket förhoppningsvis leder till ett jobb jag vill ha. Flytta till en större lägenhet. Förhoppningsvis hittar jag kärlek också =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0