Nu måste jag skynda mig

Jag har en buss att hinna med ner på stan. Hade tänkt hinna shoppa innan jag ska vidare till min faster och fixa lite inför möhippan nästa fredag. ÅÅÅH kommer bli så himla kul!!!

Men jag behöver lite kläder och tillbehör tills dess. Gör lite skillnad i storlekar när man går ner 16 kilo. Något som fortfarande håller i sig efter ca 2 veckor på upptrappning iallafall. Kanske är för att jag blivit träningsnarkoman eller något sånt. xD

Så på med lite smink så får jag fortsätta kolla julkalendrar senare hahaha. Mitt nya förmiddagsnöje när det ändå inte finns några jobb att söka. Jäkla sugsverige! Man tycker ju att 3+ års studier ska resultera i jobb för tusan. Aja har fått roa mig hela hösta med att bli smal istället så ska inte klaga!

Bjuder på Mohombis nya låt In your head så länge (yes sampling from Cranberries Zombie.. I like!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0