Möhippa idag

Just nu känner jag mig inte så jäkla taggad men det kommer väl. Just nu är jag mest trött och skulle vilja krypa ner i sängen igen men jag vet att jag sovit tillräckligt så det ska inte behövas haha. Vet inte vad jag ska ha på mig heller. Har iofs inte mycket att välja på då finare kläder inte växer på träd hemma hos mig just nu. Allt är för stort, det är inte så kul. Men ska väl kunna hitta något att ha på mig iallafall. Känns ju inte bättre av att magen är så jäkla uppsvälld pga all vätska jag verkar samla på mig före mens.. Fasen också! Hata livet! hahaha

Har iallafall konstaterat att det inte är något idé att lägga energi på att platta håret! Det kommer vara blött, slaskigt och ev snöfall idag så. Det kommer inte hålla speciellt länge och då är det faan skit samma. Även om jag tyckte det blev snyggt men nya klippningen. Lite volym på det bara kanske xD.

Jaja måste pallra mig upp till gränby och fixa lunch och kanske kolla på något i klädväg att att sätta på mig. Har lite tid på mig. Annars är det som det är. Någon som har en One piece att låna ut? kanske ska ha en sån istället? haha


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0