Middag hos mormor

Har varit ut på lite ärenden idag med mormor. Först var det Ö&B och lite Coop. Så var vi till min moster där jag hjälpte henne administrera hennes företagssida på facebook samt lite på företagets hemsida (www.malinspa.se). Säger ju att jag är lite allt-i-allo här i familjen/släkten. Å andra sidan är det helt okej, det gör ju att jag har något att göra när jag är arbetslös. Dessutom får jag ju lite rabatt på behandlingar och det är aldrig fel.

Sen hem till mormor då vi åt torks med riktigt god sås och broccoli. Till efterrätt blev det räkor och aioli hahaha. Gott var det hursomhelst. Man ska inte klaga har jag hört när man blir bjuden på mat xD.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0