Julkalender, lucka 13 hos eemma.se

Nu är jag med och tävlar igen. Gör ju bara det när det är något jag verkligen gillar. Eller jag skulle inte vilja vinna den till mig själv utan någon som jag älskar (just här är det hemligt ifall det blir en överraskning).

Idag tävlar jag om denna Silverängel med Bergskristall från Silverbiten.se.


Såhär står det om den:
Ängeln är budbäraren mellan dig och den kosmiska och andliga kraften. Den stärker din förmåga att avskärma negativa energier och endast släppa in det positiva. Ängeln är befriande och beskyddande ©

Silvret stärker kopplingen mellan din fysiska kropp och dina astrala kroppar. Det innehåller och förmedlar månenergier som stärker din intuitiva förmåga. Silvret ökar stenens energi samtidigt som den drar ut negativa energier.

Bergskristall är en länk mellan universums rena och ljusa energi och alla varelser på jorden. Den öppnar upp för det goda och positiva i tillvaron, på samma gång som den hjälper till att fördriva negativitet, både i din omgivning och i ditt personliga energifält.

VILL DU OCKSÅ TÄVLA GÅ IN HÄR:
http://eemma.se/2011/december/julkalender-lucka-nr-13.html#comment

Kommentarer
Postat av: EMMAS!- julkalender i bloggen

kul att du var med & tävlade om ett ängel halsband, du hittar vinnaren & en ny tävling här:



http://eemma.se/2011/december/julkalender-lucka-nr-14.html#comment



ha en bra dag :D kram

2011-12-14 @ 12:18:11
URL: http://eemma.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0