Jäklar vilken träningsvärk!

Det är sällan jag får träningsvärk. Jag vet inte varför men tycker att jag brukar jobba på. Får jag det så är det iallafall ALLDID i armarna. Numera verkar jag träna så jäkligt att jag har träningsvärk överallt!! Ironiskt nog. Men känner verkligen att jag kan kämpa på mera nu är förr. Kan vara att jag har mindre kropp som ska i rörelse, skämt å sido. Det är skönt men träninbgsvärk även om det gör ont. Men vissa ont bär ju något gott med sig brukar man väl säga och jag känner mig i bättre form än någonsin!

Annars har jag eventuellt fått ett jobberbjudande som lite allt-i-allo på Millbert event. Vad det nu innebär, få se om jag kan styra upp ett möte om vad det verkligen handlar om så jag inte kastar mig in i något istället för att ta den praktik jag kommer påbörja via AF. Dvs om jag får papper med info någon gång. Introdutionen ska börja på fredag och jag vet fortfarande INGENTING. Plats eller tid, ingen aning.

Så kommer inget med posten idag så måste jag ringa IGEN...

Kommentarer
Postat av: Chayenne - En av Sveriges skönaste unga mammabloggar.

Hej på dig! Nu har jag kört igång en ny tävling om dagens blogg så va gärna med du också :)

http://sense.webblogg.se/2011/december/vinnaren-bli-dagens-blogg-2.html

Ha en bra dag! :)

2011-12-06 @ 10:21:57
URL: http://sense.webblogg.se/
Postat av: Isabel

Jättesnällt! bloggen heter maijadesign.blogg.se och "MAIJA design" finnas med, i headern antar jag. Jag är öppen för alla förslag.



Jag får grym träningsvärk i hela kroppen nu nr jag börjat rida igen, speciellt om hästen är bråkig, då är min armar döda dagen efter!

2011-12-06 @ 13:15:47
URL: http://frokenmansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0