Jag lever...

Möhippan igår var jättekul. Dock blev det lite dyrare än jag tänkt mig men WTF har inte så mycket kvar denna månad som jag måste lägga pengar på. Så det löser sig nog förr eller senare. Skulle kunna skriva massor men tänker nog inte göra det av personliga skäl. Kan avslöja att det som hände verkligen gav mitt självförtroende en riktig bost. Kändes sjukt jäkla skönt samt att jag har gått vidare och är så mycket bättre. I like!

Slänger in en bild på den blivande bruden så länge tills jag får fler bilder.



Idag har jag mått bra men är lite seg. Började iallafall dagen med att äta brunch med pappa på O'yes, vi delade på en pizza. Supergod med diverse grejer så fick man tzatziki till. Så nu luktar jag nog en hel del vitlök hahaha.

Få se vad som händer resten av dagen men blir nog lugnt. Ska väl bara chaffis till pappa ikväll, dvs när jag är körbar haha. Just nu skulle jag inte sätta mig i en bil även om jag är pigg och så. Av princip!

Kommentarer
Postat av: EMMAS!- julkalender i bloggen

Hej var gärna med i dagens tävling(om du inte redan är det) där du har chans att vinna e-cigg. avslutad imorgon kl 07.00 =)



LÄNK:

http://eemma.se/2011/december/julkalender-lucka-nr-10.html

2011-12-10 @ 16:20:28
URL: http://eemma.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0