Jag har vunnit!!!

Sitter här med gapande mun och är helt chockad. Jag har vunnit en tävling hos http://millahoman.blogg.se. Allvarligt!! Jag vinner ALDRIG någonting även om jag är med och tävlar om saker emellanåt. Inte för att jag är bitter för det även om det är kul att vinna =D. Detta är riktigt kul, nu förstår jag varför jag är med och tävlar hahaha.

Detta har jag vunnit: Ett Friendship wish pearl halsband från Silverbiten.se


Såhär står det i beskrivningen av halsbandet:
Friendship Wish Pearl är ett halsband som hyllar den eviga vänskapen. Hängets höjd ca 17 mm, kedjans längd ca. 45 cm. Pärlburen och kedjan är gjord av silverfärgad metall.

En fin och spännande present med en äkta mussla som innehåller en pärla. Önska något och öppna burken med musslan i. Ta försiktigt ut pärlan ur musslan. Lossa sedan kedjan från pärlburen så att den kan öppnas och placera pärlan i den. Pärlans färg varierar från vit till ljust aprikos/rosa.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0