Jag döööör

Har träningsvärk i hela kroppen idag eller ja det verkar som jag har träningsvärk där jag inte brukar ha det annars. Kan kanske konstatera att man använder andra muskler eller iallafall på annat sätt när man flyttar. Vi var typ 3 stycken som flyttade Emilias ALLA grejer. Kartonger och sopsäckar tog ALDRIG slut hahaha. För att ha bott i ett litet studentrum är jag chockad över hur mycket saker hon hade. Känns som dubbla mitt och då hade jag både från Örebro och så saker här hemma eftersom jag nu bor större. Fruktar den dagen jag måste flytta igen. Orka packa ner allt hahahaha. Så tack vare Emilia tar jag det kanske lite piano med lägenhetsletandet ett tag ;)

Efteråt blev det lite shopping med mamma. Såklart är denna månad den då typ allt är slut, tvättmedel, shampoo, balsam osv. Så var bara att köra raka vägen till Ö&B och fixa det =) Dessutom var jag tvungen att fixa en kalender för nästa år. Bättre sent än aldrig heter det väl? Eller nja nya året har inte börjat än men jag har nog aldrig köpt en i mellandagarna förut haha. Men jag är chockad över att de kostar så mycket pengar!

Jaja idag ska jag roa mig med att storstäda lägenheten... Yay! Not!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0