Ingen rast, ingen ro

Håller på packa ihop alla grejer. Ska upp till mamma och fira lillebror som fyller 15 imorgon. Vi ska ha lite jullunch tillsammans så det blir mysigt. Dock kan jag inte hjälpa att jag känner mig liiite stressad. Egentligen vad har jag att göra? Jag är klar med alla julklappar. Det enda jag ska göra är att städa här hemma och tvätta senare. Det är inget att stressa upp sig för. Känner mig bara så jäkla trött och så får man inte sova ut på morgon när man måste ställa alarmet på kl 9. Skit också! hahaha

Jaja klä sig lite, packa julklappar och dra iväg kanske =)

Ha en trevlig dag allihopa =)

Kommentarer
Postat av: Bella Davis

hej hoppas du får en trevlig jul :)! kolla gärna in min Modell blogg i New york city!

2011-12-23 @ 13:48:06
URL: http://blogg.veckorevyn.com/belladavis/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0