Fireworks

Vid Uppsala slott har kommunen varje år på första advent fyrverkerier. Iår blåste det ju så mycket att brandkåren sa nej så det blev inställt. Så de hade det idag istället så pappa och jag åkte dit för att kolla. Under kontrollerade former och på avstånd tycker jag att det är fint men guud så jag hatar det på tex. nyår. Jag är livrädd men å andra sidan så fick jag ju håret på ena sidan av huvudet bortbränt av en raket som smällde mindre än 1 meter bakom mig sen. Så jag vet ju varför och jag tycker det är obehagligt speciellt eftersom de som håller på med det ofta har druckit också!




Kommentarer
Postat av: ADARAS.se - din bloggtidning på nätet!

Vad fina fyrverkerier! :D



- Åh din fråga var ju verkligen spännande, vill veta svaret! ;) Du får gärna vara med och tävla med samma fråga i morgon. <3

2011-12-12 @ 20:48:04
URL: http://adaras.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0