Duscha... check

Nu är jag nyduschad och ren. Som sagt jag hatar att stressa när jag ska någonstanns så att ha duschat i tid är a & o. Det för att mitt hår behöver ca 2 timmar på sig att självtorka ordentligt för att sedan kunna styla till det lite till om man ska göra något annars har jag bara i grejs för lockigt hår när håret är blött. Det är ingen idé att föna mitt hår för då blir det risigt och står åt alla håll och kanter.

Så nu kan jag sitta i lugn och ro till ca halv 3 då jag får börja fixa mig på riktigt för att åka hemifrån vid halv 4. Tror bussen går 29 och sen 49 och då kan det bli lite tight till andra bussen som går 16.15. Sa jag att jag hatar att stressa? hahaha

Jaja ska väl roa mig med att kolla lite olika julkalendrar medan jag väntar =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0