Besviken

Var och shoppade med Anna idag. Eller "shoppade" skulle man kanske kalla det. Jag förstår mig uppenbarligen INTE på modet som är i butiker just nu. Ändå hade jag 500 spänn att shoppa för. Hittade ingenting som föll mig i smaken alls. Något litet kanske men över lag så var det inte roligt. Det är synd med tanke på att jag är i behov av kläder just nu.

Det jag var ute efter var väl något att festa i på juldagen men det hade ju varit trevligt att hitta vadsomhelst men icke. Jag köpte till slut ett svart linne på Gina Tricot med stjärnor på i silverpaljetter. Inte too much men ändå lite roligare än bara ett svart linne. Så blir väl det till lackleggings och mina nya leopardskor på juldagen helt enkelt!

Har även försökt göra pepparkakskola. Första satsen blev för hård och andra för mjuk. Jag har alltså gett upp det här med att göra kola i mikron och tänker imorgon göra efter knäckrecept istället och ha i pepparkakskryddan och ha i det i knäckformar.

Nu ska jag packa väskan och dra iväg till gymmet!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0