Väntar...

Väntar på att Uppsalahems folk ska dyka upp. Har fått papper om att de ska kontrollera sina ritningar inför renoveringen nästa år. Så nu sitter jag här också är skittrött för att jag drog mig ur sängen halv 9. Det för att jag varit med om att jag sovit och så har jag vaknat av att konstigt folk kommit in i mitt rum (studentrum i Örebro). Det är inte så roligt vill jag lova hahaha.

I brist på annat fortsätter jag kolla lite veterinärer. Det är iaf något men det är svårt då inte alla har prisuppgifter och sånt på sina hemsidor. De små klinikerna har men inte de större. Taskigt dock att det skiljer över 400 kr mellan kastrering av hankatt och honkatt. Kan iofs ha med att det är ett större ingrepp när en honkatt kastreras ;)

Annars så har jag fått tag i en till referens så Proffice är glada. De ville helst ha 2 för anställning om intervjun på måndag går vägen =)

Hmm nu låter det som att det händer saker i trapphuset!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0