Uppenbarligen känslig

Jag är uppenbarligen ganska känslig för förändringar i lufttrycket. Jag brukar sällan ha huvudvärk men från igår har den varit konstant. Inte jätteont eller så men tillräckligt för att vara irriterande. Det beror inte på att jag druckit förlite heller då jag nästan fått i min 1,5 liter vatten. I vanliga fall kommer det senare på hösten men kommer tidigt i år. Kanske pga att sommaren tog tvärslut över en natt och det blev skitväder. Men nu känns det dock som en annan våg med annorlunda väder är på väg in.

Är någon annan också känslig för detta?

Tingeling verkar halft utslagen också. Nog för att jag tycker att hon såsar om dagarna men nu är hon extra slapp haha. Men hon äter som hon ska och inga andra tecken på sjukdom så är nog bara så det är. Varför skulle inte de påverkas?




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0