Tisdag

Blev inte mycket bloggande igårkväll av den anledningen att jag var hos mamma. Käkade middag där och så kom mormor och vi spelade Fia. Jag vann två gånger wihoo. Sen efter 21 nån gång gick jag hem och la mig i soffan och fortsatte mitt Buffy-maraton till halv 1 kanske. Hade lite svårt att sova men till slut så.

Idag var väl tanken att vi skulle spela minigolf. Men det är inge vidare väder för det om jag ska vara ärlig. Det är grått, trist och mulet. Känns nästan som höst faktiskt. Har hört att det ska fortsätta såhär hela veckan så lär väl inte bli bättre men man kan ju hoppas till helgen iaf. Skulle vilja komma iväg och bada en gång till innan det blir för kallt. =)

Så idag ska jag väl ta hand om min tvätt som jag inte gjorde igår. Hoppas det finns en tid iaf. Annars blir det till att söka jobb och lite mer Buffy kan jag tänka mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0