Tingelings plastpåsfetish haha

Har nog aldrig sett på maken till knäppare katt. Då menar jag att katten jag och pappa hade "knutte" var skitknäpp, farmors både katter Sune och Sixten har varit helknasiga de med. Min mosters katter Santos och Ramos är inte helt normalt funtade och för att inte tala om Simba min andra mosters fettokatt haha.

Tingeling slår de alla med hästlängder även om hon är en underbar katt på så många sätt. Ja eg. förutom när hon vill leka med sin boll som skramlar på nätterna när jag vill sova ;). Jag tror hon har en pastpåsfetish nämligen. Kan inte ha plastpåsar ligga framme för då slickar och biter hon på dem. Det finns även tendenser på plastfickor och annat. Hon har tuggat på plastförpackningen till mina avsminkningsservetter med!

Knäpp katt alltså? Vet ni någon med liknande beteende?





Ohoh busted!! (se normal ut)

Kommentarer
Postat av: Cicci

Inte plastpåsar, men gummiband. Inte såna till håret utan typen att hålla saker ihop med. Anton blir helknasig på sådana, t o m bryter sig in i skåp för att komma åt dom.. haha. Vad kan man säg? Finns nog inget som heter normalt när det kommer till katter ;)

2011-08-10 @ 18:56:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0