Okej jag är uppe

Kan ju inte påstå att jag sovit så bra inatt. Det har varit oroligt samt att Tingeling bestämde sig för att leva rövare just inatt av alla nätter. Väldigt trevligt av henne måste jag säga. Så tror jag faktiskt att jag är lite nervös inför intervjun ändå. På något sätt så känns det som att det är min chans och att jag gärna vill ha det. Mot alla odds. Kanske därför det känns lite extra i kroppen.

Jaja borde inte sitta och blogga då jag måste ta mig till boländerna och lämna in mormors bil på nå ställe där de ska lacka om hennes baklucka då de fuskade sist. Hon åkte till norrland inatt så då får alla andra göra det åt henne. Så blir det buss därifrån sen, hem, duscha och fixa mig inför intervjun som såklart är kl 15. Man kan ju undra varför så sent men men.

Ps. Behöver jag säga att SMHIs väderprognos aldrig stämmer? Det ska inte regna förrän kanske vid 15 tiden idag men det började precis regna... lucky me!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0