Lill-lördag

Sjukt hur fort dagar och veckor flyger förbi. För mig är typ alla dagar det samma. Söka jobb och göra något för att fördriva resten av tiden som dygnet innehåller. Idag har jag varit hos min moster och fixat naglarna, blev franskt denna gång då jag har färg så många gånger nu.

Just nu håller jag på och tvättar. Tänkte passa på att ta både sängkläder och alla handdukar denna gång plus Tingelings mysfilt och mattan. Ger mig något att tänka på ett tag iaf.

En fundering: Varför kommer det upp massa deltid, student eller 75% jobb??
Jag behöver heltid tack!


Kommentarer
Postat av: Nina

Ta en tjänst på deltid eller 75, jobba på och gör dig oumbärlig. Fungerar du bra i tjänsten och organisationen så kommer de vilja ha in dig mer. Och du kommer tjäna mer på 75% än du får av soc. Plus att du får erfarenhet, plus att det inte är långt mellan 75 och 100%. Uppenbarligen finns ett behov på företaget, och gör du ett bra jobb så är de villiga att betala mer för dig, och då får du gå upp i tid.

2011-08-24 @ 19:49:59
URL: http://finanina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0